skip to main content

Self – Concept, Learning Styles, Study Habits and Academic Achievement of Adolescents in Kashmir: A study on Psychological variables and academic achievement of adolescents in Kashmir

Siraj Shazia

Hamburg Diplomica Verlag, 2014

Accessible en ligne

  • Titre:
    Self – Concept, Learning Styles, Study Habits and Academic Achievement of Adolescents in Kashmir: A study on Psychological variables and academic achievement of adolescents in Kashmir
  • Auteur: Siraj Shazia
  • Éditeur: Hamburg Diplomica Verlag
  • Date de publication: 2014
  • Langue: Anglais
  • Identifiant: ISBN 3-95489-210-3 ;ISBN 3-95489-710-5
  • Source: Collège de France (ressources électroniques)
    PSL (ressources électroniques)
    ESPCI Paris (ressources électroniques)
    Mines ParisTech (ressources électroniques)
    Dauphine (ressources électroniques)

Recherche dans les bases de données distantes en cours. Merci de patienter.

  • Recherche
  • dansscope:(33PSL-CNSAD),scope:(33PSL-EHESS),scope:(33PSL-PSL_OMEKA),scope:(33PSL-MINES),scope:(33PSL-EFEO),scope:(33PSL-CNSMDP),scope:(33PSL-CHIMIE),scope:(33PSL),scope:("DAU"),scope:(33PSL-CDF),scope:(33PSL-ENS),scope:("33PSL-OBSERV"),scope:("33PSL-ESPCI"),scope:(33PSL-CURIE),scope:(33PSL-ENSBA),scope:("33PSL-ENC"),scope:(33PSL-PSL_STAR),scope:(33PSL-PSL_SFX),scope:("33PSL-EPHE"),scope:(33PSL-ENSAD),primo_central_multiple_fe
  • Afficher ce qui a déjà été récupéré