skip to main content

Tactical Transparency : How Leaders Can Leverage Social Media to Maximize Value and Build Their Brand

Shel Holtz ; John C Havens; International Association of Business Communicators.; Soundview Executive Book Summaries.

2008

Accessible en ligne

  • Titre:
    Tactical Transparency : How Leaders Can Leverage Social Media to Maximize Value and Build Their Brand
  • Auteur: Shel Holtz
  • Autre(s) auteur(s): John C Havens; International Association of Business Communicators.; Soundview Executive Book Summaries.
  • Date de publication: 2008
  • Langue: Anglais
  • Identifiant: ISBN 0-470-29370-5 ;ISBN 0-470-46019-9 ;ISBN 9786611937744 ;ISBN 1-281-93774-6 ;ISBN 0-470-39937-6
  • Source: Mines ParisTech (ressources électroniques)
    ESPCI Paris (ressources électroniques)
    PSL (ressources électroniques)
    Collège de France (ressources électroniques)
    Dauphine (ressources électroniques)

Recherche dans les bases de données distantes en cours. Merci de patienter.

  • Recherche
  • dansscope:(33PSL-CNSAD),scope:(33PSL-EHESS),scope:(33PSL-PSL_OMEKA),scope:(33PSL-MINES),scope:(33PSL-EFEO),scope:(33PSL-CNSMDP),scope:(33PSL-CHIMIE),scope:(33PSL),scope:("DAU"),scope:(33PSL-CDF),scope:(33PSL-ENS),scope:("33PSL-OBSERV"),scope:("33PSL-ESPCI"),scope:(33PSL-CURIE),scope:(33PSL-ENSBA),scope:("33PSL-ENC"),scope:(33PSL-PSL_STAR),scope:(33PSL-PSL_SFX),scope:("33PSL-EPHE"),scope:(33PSL-ENSAD),primo_central_multiple_fe
  • Afficher ce qui a déjà été récupéré