skip to main content

Learning from No Child Left Behind : How and Why the Nation's Most Important but Controversial Education Law Should Be Renewed

John E. Chubb

Hoover Institution Press, 2009

Accessible en ligne

  • Titre:
    Learning from No Child Left Behind : How and Why the Nation's Most Important but Controversial Education Law Should Be Renewed
  • Auteur: John E. Chubb
  • Éditeur: Hoover Institution Press
  • Date de publication: 2009
  • Langue: Anglais
  • Identifiant: ISBN 0-8179-4982-8 ;ISBN 0-8179-4981-X ;ISBN 0-8179-4983-6
  • Source: ESPCI Paris (ressources électroniques)
    PSL (ressources électroniques)
    Collège de France (ressources électroniques)
    Mines ParisTech (ressources électroniques)
    Dauphine (ressources électroniques)

Recherche dans les bases de données distantes en cours. Merci de patienter.

  • Recherche
  • dansscope:(33PSL-CNSAD),scope:(33PSL-EHESS),scope:(33PSL-PSL_OMEKA),scope:(33PSL-MINES),scope:(33PSL-EFEO),scope:(33PSL-CNSMDP),scope:(33PSL-CHIMIE),scope:(33PSL),scope:("DAU"),scope:(33PSL-CDF),scope:(33PSL-ENS),scope:("33PSL-OBSERV"),scope:("33PSL-ESPCI"),scope:(33PSL-CURIE),scope:(33PSL-ENSBA),scope:("33PSL-ENC"),scope:(33PSL-PSL_STAR),scope:(33PSL-PSL_SFX),scope:("33PSL-EPHE"),scope:(33PSL-ENSAD),primo_central_multiple_fe
  • Afficher ce qui a déjà été récupéré