skip to main content

How Students Learn: History, Mathematics, and Science in the Classroom

National Research Council (U.S.). Committee on How People Learn, A Targeted Report for Teachers. ; John Bransford; Suzanne Donovan

National Academies Press, 2005

Accessible en ligne

  • Titre:
    How Students Learn: History, Mathematics, and Science in the Classroom
  • Auteur: National Research Council (U.S.). Committee on How People Learn, A Targeted Report for Teachers.
  • Autre(s) auteur(s): John Bransford; Suzanne Donovan
  • Éditeur: National Academies Press
  • Date de publication: 2005
  • Langue: Anglais
  • Identifiant: ISBN 0-309-07433-9 ;ISBN 9780309547962 ;ISBN 9786612083877 ;ISBN 1-282-08387-2 ;ISBN 0-309-54796-2
  • Source: Collège de France (ressources électroniques)
    ESPCI Paris (ressources électroniques)
    Mines ParisTech (ressources électroniques)
    PSL (ressources électroniques)
    Dauphine (ressources électroniques)

Recherche dans les bases de données distantes en cours. Merci de patienter.

  • Recherche
  • dansscope:(33PSL-CNSAD),scope:(33PSL-EHESS),scope:(33PSL-PSL_OMEKA),scope:(33PSL-MINES),scope:(33PSL-EFEO),scope:(33PSL-CNSMDP),scope:(33PSL-CHIMIE),scope:(33PSL),scope:("DAU"),scope:(33PSL-CDF),scope:(33PSL-ENS),scope:("33PSL-OBSERV"),scope:("33PSL-ESPCI"),scope:(33PSL-CURIE),scope:(33PSL-ENSBA),scope:("33PSL-ENC"),scope:(33PSL-PSL_STAR),scope:(33PSL-PSL_SFX),scope:("33PSL-EPHE"),scope:(33PSL-ENSAD),primo_central_multiple_fe
  • Afficher ce qui a déjà été récupéré