skip to main content

Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises : Analysis and evaluation of the use of Reputation Management. A survey of Small and Medium-sized Enterprises in Germany

Robert Burkhardt

Hamburg Diplomica Verlag, 2008

Accessible en ligne

  • Titre:
    Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises : Analysis and evaluation of the use of Reputation Management. A survey of Small and Medium-sized Enterprises in Germany
  • Auteur: Robert Burkhardt
  • Éditeur: Hamburg Diplomica Verlag
  • Date de publication: 2008
  • Langue: Anglais
  • Identifiant: ISBN 3-8366-5825-9 ;ISBN 3-8366-0825-1
  • Source: Collège de France (ressources électroniques)
    Mines ParisTech (ressources électroniques)
    PSL (ressources électroniques)
    ESPCI Paris (ressources électroniques)
    Dauphine (ressources électroniques)

Recherche dans les bases de données distantes en cours. Merci de patienter.

  • Recherche
  • dansscope:(33PSL-CNSAD),scope:(33PSL-EHESS),scope:(33PSL-PSL_OMEKA),scope:(33PSL-MINES),scope:(33PSL-EFEO),scope:(33PSL-CNSMDP),scope:(33PSL-CHIMIE),scope:(33PSL),scope:("DAU"),scope:(33PSL-CDF),scope:(33PSL-ENS),scope:("33PSL-OBSERV"),scope:("33PSL-ESPCI"),scope:(33PSL-CURIE),scope:(33PSL-ENSBA),scope:("33PSL-ENC"),scope:(33PSL-PSL_STAR),scope:(33PSL-PSL_SFX),scope:("33PSL-EPHE"),scope:(33PSL-ENSAD),primo_central_multiple_fe
  • Afficher ce qui a déjà été récupéré