skip to main content

Meeting the psychoeducational needs of minority students: evidence-based guidelines for school psychologists and other school personnel

Craig L. Frisby

Hoboken, New Jersey John Wiley & Sons

Accessible en ligne

  • Titre:
    Meeting the psychoeducational needs of minority students: evidence-based guidelines for school psychologists and other school personnel
  • Auteur: Craig L. Frisby
  • Éditeur: Hoboken, New Jersey John Wiley & Sons
  • Langue: Anglais
  • Identifiant: ISBN 0-470-94075-1 ;ISBN 1-299-18979-2 ;ISBN 1-118-28637-5 ;ISBN 1-118-09262-7 ;ISBN 1-118-28208-6
  • Source: ESPCI Paris (ressources électroniques)
    PSL (ressources électroniques)
    Collège de France (ressources électroniques)
    Dauphine (ressources électroniques)
    Mines ParisTech (ressources électroniques)

Recherche dans les bases de données distantes en cours. Merci de patienter.

  • Recherche
  • dansscope:(33PSL-CNSAD),scope:(33PSL-EHESS),scope:(33PSL-PSL_OMEKA),scope:(33PSL-MINES),scope:(33PSL-EFEO),scope:(33PSL-CNSMDP),scope:(33PSL-CHIMIE),scope:(33PSL),scope:("DAU"),scope:(33PSL-CDF),scope:(33PSL-ENS),scope:("33PSL-OBSERV"),scope:("33PSL-ESPCI"),scope:(33PSL-CURIE),scope:(33PSL-ENSBA),scope:("33PSL-ENC"),scope:(33PSL-PSL_STAR),scope:(33PSL-PSL_SFX),scope:("33PSL-EPHE"),scope:(33PSL-ENSAD),primo_central_multiple_fe
  • Afficher ce qui a déjà été récupéré