skip to main content

Corporate marketing, Volume 40, Issue 7\8 : Insights and integration drawn from corporate branding, identity, communication and visual identification

John M.t Balmer ; Avinandan Mukerjee Per Jenster Stephen A. Greser; Len Tiu Wright

Bradford Emerald Group Publishing, 2006

Accessible en ligne

  • Titre:
    Corporate marketing, Volume 40, Issue 7\8 : Insights and integration drawn from corporate branding, identity, communication and visual identification
  • Auteur: John M.t Balmer
  • Autre(s) auteur(s): Avinandan Mukerjee Per Jenster Stephen A. Greser; Len Tiu Wright
  • Éditeur: Bradford Emerald Group Publishing
  • Date de publication: 2006
  • Langue: Anglais
  • Identifiant: ISBN 1-84663-032-0 ;ISBN 1836630339 ;ISBN 9786610705535 ;ISBN 1-83663-033-6 ;ISBN 1-280-70553-1 ;ISBN 1-84663-033-9
  • Source: Collège de France (ressources électroniques)
    Mines ParisTech (ressources électroniques)
    PSL (ressources électroniques)
    ESPCI Paris (ressources électroniques)
    Dauphine (ressources électroniques)

Recherche dans les bases de données distantes en cours. Merci de patienter.

  • Recherche
  • dansscope:(33PSL-CNSAD),scope:(33PSL-EHESS),scope:(33PSL-PSL_OMEKA),scope:(33PSL-MINES),scope:(33PSL-EFEO),scope:(33PSL-CNSMDP),scope:(33PSL-CHIMIE),scope:(33PSL),scope:("DAU"),scope:(33PSL-CDF),scope:(33PSL-ENS),scope:("33PSL-OBSERV"),scope:("33PSL-ESPCI"),scope:(33PSL-CURIE),scope:(33PSL-ENSBA),scope:("33PSL-ENC"),scope:(33PSL-PSL_STAR),scope:(33PSL-PSL_SFX),scope:("33PSL-EPHE"),scope:(33PSL-ENSAD),primo_central_multiple_fe
  • Afficher ce qui a déjà été récupéré