skip to main content

A short course in international marketing : approaching and penetrating the global marketplace

Curry, Jeffrey E

San Rafael, Calif. : World Trade Press, copyright 1999

Disponible(Obtenir)

  • Titre:
    A short course in international marketing : approaching and penetrating the global marketplace
  • Auteur: Curry, Jeffrey E
  • Sujets: Export marketing;
    Exportations -- Marketing
  • Titres liés: Collection : Short course in international trade series
  • Éditeur: San Rafael, Calif. : World Trade Press
  • Date de publication: copyright 1999
  • Format: 1 vol. (VIII-184 p.) ; 26 cm
  • Langue: Anglais
  • Identifiant: ISBN 1-885073-52-6
  • Source: Dauphine (catalogue)

Recherche dans les bases de données distantes en cours. Merci de patienter.

  • Recherche
  • dansscope:(33PSL-CNSAD),scope:(33PSL-EHESS),scope:(33PSL-PSL_OMEKA),scope:(33PSL-MINES),scope:(33PSL-EFEO),scope:(33PSL-CNSMDP),scope:(33PSL-CHIMIE),scope:(33PSL),scope:("DAU"),scope:(33PSL-CDF),scope:(33PSL-ENS),scope:("33PSL-OBSERV"),scope:("33PSL-ESPCI"),scope:(33PSL-CURIE),scope:(33PSL-ENSBA),scope:("33PSL-ENC"),scope:(33PSL-PSL_STAR),scope:(33PSL-PSL_SFX),scope:("33PSL-EPHE"),scope:(33PSL-ENSAD),primo_central_multiple_fe
  • Afficher ce qui a déjà été récupéré